1. Open je account en klik rechtsboven op instellingen
2. Pas je instellingen aan
Door je instellingen op voorhand aan te passen, kan je een uniforme uitstraling creëren voor al je documenten.
Dit zorgt ervoor dat je documenten herkenbaar zijn bij je klanten.
Bij elk item dat je aanpast uit de lijst, dien je op bewaren te klikken
- Bedrijf: vul hier alle info in over jouw bedrijf : Naam, adres, contactgegevens en je zakelijke gegevens zoals je rekeningnummer.
- Email: pas je e-mailberichten aan per type document.
- verstuur factuur
- verstuur herinnering
- verstuur creditnota
- verstuur offerte
- Facturen:
in de factuurinstellingen bepaal je:
- de standaard betalingstermijn
- de standaardopmerking voor elke nieuwe factuur
- Offertes: in de offerte-instellingen bepaal je
- de standaard geldigheidstermijn van je offerte
- de standaardopmerking voor elke nieuwe offerte
- Prijzen: bepaal hoe de prijzen weergegeven moeten worden
- Excl. Btw
- Incl. Btw
- bepaal de precisie van de eenheidsprijs (getallen na de komma)
- Eenheden: je hebt de keuze uit verschillende eenheden zoals(dag, uren, m2, kg, meter....)
Je kan zelf ook eenheden aanmaken
- BTW tarieven: geef de btw-tarieven in
- Logo: upload hier je logo. Personaliseer je documenten.
Dit logo zal gebruikt worden op elk document dat je verstuurt.
- Gebruikers: je kan met meerdere gebruikers samenwerken in één MoneyCloud account.
Je kan je boekhouder toegang geven tot je account.
- Abonnement: wil je upgraden naar een MoneyCloud Unlimited, pas dan hier je gegevens aan.